Рекламације и поврат робе
Рекламације:
Ако наиђете на било какав проблем са производом купљеним преко нашег сајта, био то погрешан износ на фактури, недостатак или неки други недостатак, на услузи смо вам. Јавите се нашем тиму за подршку на 065 919 2436, пошаљите e-mail на shop@etnosrbija.rs, или употребите контакт форму на страници „Контакт”. Потребно је само да поседујете доказ о куповини. Приликом испоруке, добијате све потребне документе, зато их чувајте током гарантног рока.
Након што поднесете рекламацију, потврдићемо је и саопштити вам број под којим је заведена. У року од 8 дана ћемо вам одговорити, а тај рок почиње од тренутка када нам пошаљете робу. Наш одговор ће укључити одлуку, предлог и рок за решење. Ако прихватимо рекламацију, решићемо је у року од 15 или 30 дана, у зависности од врсте производа. Уколико је проблем сложенији, можемо тражити продужење рока.
Ако одбијемо рекламацију (нпр. неадекватно руковање или поправка код неовлашћеног сервиса), трошкове транспорта и дијагностике сносите ви. У случају проблема са производом у гарантном року, саветујемо да прво проверите сервисну мрежу произвођача. У сваком случају, стојимо вам на располагању за сва питања.
За оштећења у транспорту, контактирајте нас у року од 24 сата од пријема. Ако амбалажа изгледа оштећено, саветујемо да је не преузимате.
За више информација о рекламацијама, посетите одељак Општи услови на нашем сајту.
Поврати:
Ако желите да вратите или замените производ (боја, величина) то можете учинити у року од 14 дана од пријема. Попуните образац за повраћај који можете преузети са наше странице. Трошкове повраћаја сносите сами. Производ мора бити у оригиналној амбалажи и без трагова коришћења. Контактирајте нас за информације о адреси за повраћај. Рок за враћање робе је 14 дана од датума обавештења о одустајању од куповине. Сви повраћаји се обављају у року од 14 дана након примања обавештења. Рок за враћање новца је од 3 до 7 радних дана по пријему производа, зависно од начина плаћања.
За додатне информације, посетите одељак Општи услови.